הרה"ר לנשיא: "מתפלל להצלחתך במשימה הקדושה"

בנצי לייזרוביץ No Comments on הרה"ר לנשיא: "מתפלל להצלחתך במשימה הקדושה"

הרב יוסף יצחק שלוש הצהיר אמונים כחבר מועצת הרבנות הראשית לישראל בפני נשיא המדינה ובמעמד הרבנים הראשיים. הרב הראשי לנשיא: "מתפלל שתצליח במשימה הקדושה הזו לבנות יחד את הגשר שיחבר בין חלקי עם ישראל"

צילום: חיים צח/ לע״מ
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חבר מועצת הרבנות הראשית, הרב יצחק יוסף שלוש הצהיר אמונים כחבר מועצת הרבנות הראשית לישראל היום (חמישי* בפני נשיא המדינה יצחק הרצוג, בבית הנשיא ובמעמד הרבנים הראשיים: הראשון לציון הרב הראשי לישראל ונשיא מועצת הרבנות הראשית הרה״ג רבי יצחק יוסף שליט״א והרב הראשי לישראל ונשיא בית הדין הרבני הגדול הרה״ג רבי דוד לאו שליט״א.

עוד השתתפו באירוע, מר יהודה כהן מנכ"ל הרבנות הראשית לישראל והרב אליעזר שמחה וייס חבר מועצת הרבנות הראשית.

הנשיא פתח בדבריו ואמר: "זהו רגע מאוד מרגש, התכנסנו כאן היום כדי לשמוח בהצטרפות הרב יוסף יצחק שלוש למועצת הרבנות הראשית. לרבנות הראשית יש תפקיד חשוב והתפקיד הזה הולך ומתעצם, החשיבות שלכם בעת הזאת היא קריטית על מנת להביא אחווה, שלום, שלווה, ורעות לתוך עם ישראל.

"לאחר מכן הדגיש: ״אתם משמעותיים בתחום קריטי נוסף- בהתאמת המציאות ההלכתית למציאות המשתנה, שבו אתם עוסקים רבות. אני מאחל לכם מעומק לבי מבית הנשיא מירושלים ברכה והצלחה בכל מעשה ידיכם".

הראשון לציון הרב הראשי לישראל ונשיא מועצת הרבנות הראשית הרה״ג רבי יצחק יוסף: ״הרבנות הראשית היא המזוזה של מדינת ישראל ששומרת על המדינה, לרבנות הראשית ולרבנים הראשים מגיעים שאלות קשות בהלכה בנושא כשרות, נישואים, גיור ועוד נושאים חשובים שלהם נדרש אומץ הלכתי, לפסוק על פי ההלכה בדרך של בית הלל וללכת בכוחה דהיתרא, ולכן יש מעלה גדולה שיש בנים של רבנים ראשים לישראל שראו ושימשו את אביהם ובכך ממשיכים את דרכם בפסיקה בכוחה דהיתרא. כך פועלת הרבנות הראשית לישראל ואני מאחל לרב יוסף שלוש שנכנס לכהן כחבר מועצת הרבנות הראשית, שגם ראה ושימש תחת אביו הגאון הרב דוד שלוש זצ״ל שימשיך ללכת בדרך זו של בית הלל ולפסוק בדרך זו".

בדבריו סיפר הראש״ל על גדולתו של סבו של הנשיא הרב הראשי לישראל הראשון הרב יצחק הלוי אייזיק הרצוג שהיה ידוע גם הוא בגדולתו ופסיקותיו ההלכתיות ושיבח את כבוד הנשיא על עמידתו לצד הרבנות הראשית לישראל.

הרב הראשי לישראל ונשיא בית הדין הרבני הגדול הרה״ג רבי דוד לאו: ״מועצת הרבנות הראשית מתברכת היום בכניסתו לתפקיד חבר מועצה מן המניין של הרב יוסף יצחק שלוש אשר פועלו ובקיאותו הרבה תהיה לעזר רב בעבודת המועצה. אני רוצה לפנות בהזדמנות זו למכובדי הנשיא, פתחת בדרך של קירוב וחיבור בין חלקי העם והשכנת השלום בין איש לרעהו, אנו חייבים לזכור כי בסופו של יום אחים אנחנו ואנחנו חייבים לדעת לדבר האחד עם השני בלי תנאים. אני מתפלל ומייחל שתצליח במשימה הקדושה הזו לבנות יחד את הגשר שיחבר בין חלקי עם ישראל".



0 תגובות